tisdag 3 februari 2009

Nog lär det reta någon!

Heheheh!
Vi la igår upp en intressant och annorlunda banner på vår hemsida under länken "omoss".
Det lär väl alltid reta någon.
Som vi skrev i en tidigare artikel på vårt forum. I princip, vi ger oss rätten att slå oss lite förbröstet. Varför då? Enkelt. Vi ger som sagt kunderna den kvalitet vi skriver om.
Det värsta man kan göra är att lova en upplevelse och kunden i centrum och sedan märker
kunden att det hade varit bättre att hänga vid en soppcontainer, och upplevelsen hade varit bättre.

Vår målsättning har alltid varit och kommer alltid att bli en strävan efter att vara bäst.
Det där med "hetaste makeover studion", coolaste snacket på Stureplan om oss etc, det
är inget vi strävar efter. Kort och gott att vara bäst i form av kvalitet, service och upplevelse.
Uppnår vi det, vilket vi verkar ha gjort, så får man nöjda kunder.
Och vad är drivkraften för ett företag, givetvis nöjda kunder. Utan dom kan man stänga igen.

Så vi vill passa på att tacka alla våra kunder hittills för ert stöd och positiva skriverier.
Vi vet att många läser även denna blogg trots att ingen lämnar kommentarer.
Vi ser på själva statistiken att vi har gott om besökare varje dag. Och det är vi stolta över.

Läs gärna vår artikel på forumet

Våra tankar om kvalitet

Inga kommentarer: