onsdag 17 september 2008

Vi blir stolta över kunders reaktioner!

Vi är mäkta stolta när vi kommer upptäcker inlägg rörande vår verksamhet!
Till 90 % av fallen har det blivit väääldigt positiv!!!!!!!
Dock vet vi ur egen erfarenhet och ur en psykologisk synvinkel att man inte kan tillgodose alla människor vid varje tillfälle.
Det finns tyvärr folk som är födda negativa och så kallade "felsökare" och söker eller intalar sej att det finns fel där det egentligen inte finns fel.
Då vi öppnade upp GeronimoAgency hade en av oss i firman arbetat för en konkurrent inom "modell för en dag" upplevelsen. Det gjorde att vi ganska snabbt kunde rätta till alla fel som konkurrenten gjorde och hur dom behandlade kunderna.
Allt det negativa vi såg där tog vi åt oss och bestämde för att göra tvärt om. Och resultaten har inte låtit sig vänta... Vi får väldigt mycket positiva omdömen eftersom vi faktiskt levererar det vi lovar kunderna. Till och med i överkant ibland.
Det viktigaste man ska lära sig med detta koncept är : ifrågasätt inte kundernas intelligens. Eftersom dom kommer dit och förhoppnigsvis kommer att spendera lite pengar på bilder, så skall dom även känna att pengarna är väl spenderade. Inte bortkastade som på ett antal öl på krogen som ändå
åker ut typ 30 minuter senare då man uppsöker WC.

Vi vill här visa ett par exemple på kunder som verkligen skrivit cool om oss !!!
Vi är bara stolta och hur glada som helst.

Inlägg på Stylesearch

Inlägg på glikia.blogg.se


Inga kommentarer: